Tutustu etätyöntekijöihimme

Mitä etätyöntekijät sanovat meistä työpaikkana? Tätä mieltä olivat Ronja, Maura ja Heidi👇🏼

Klikkaa & lue lisää!

Meille etätyöntekijäksi?

Haluaisitko työskennellä monipuolisissa assistentin tehtävissä kotoasi käsin kiinnostavien yritysasiakkaidemme kanssa? Etsimme jatkuvasti taitavia assistentteja osaksi modernia startupiamme. Sinulle tämä on upea mahdollisuus päästä kiinni yritysmaailmaan ja tehdä monipuolisia tehtäviä joustavalla työmäärällä. Työ soveltuukin hyvin esimerkiksi opintojen yhteyteen.

Lue lisää rekrytointiprosessistamme.


Rekrytointiprosessi pähkinänkuoressa

Vaihe #1: Laita meille hakemus tulemaan

Laita meille hakemus tulemaan joko johdon assistentin tai markkinointiassistentin tehtävään. Otamme vastaan kaikki hakemukset rekryjärjestelmämme kautta. Hakiessasi pyydämme sinua vastaamaan muutamaan tehtävän kannalta tärkeään kysymykseen.
(Pssst! Bonuspisteitä saat videohakemuksesta ja työnäytteistä)

Vaihe #2: Vastaannotamme hakemuksia päivittäin

Saamme uusia hakemuksia jatkuvasti, ja käymme niitä läpi aktiivisesti. Jos yhteistyö vaikuttaa ajankohtaiselta, otamme yhteyttä tutustuaksemme sinuun paremmin.

Vaihe #3: Saat kutsun videotapaamiseen

Videohaastattelussa pääset kertomaan osaamisestasi ja kiinnostuksistasi sekä kuulemaan Smoothlysta ja työstä lisää.

Vaihe #4: Matchaaminen

Jos molemmista osapuolista tuntuu tässä kohtaa hyvälle, niin matchaamme sinulle sopivan asiakkaan. Tämä voi tapahtua saman päivän aikana tai sitten myöhemmin, riippuen tietysti täysin siitä, milloin sinulle sopiva asiakkuus on tarjolla.

Vaihe #5: Nimet paperiin

Kun olemme löytäneet osaamistasi ja toiveitasi vastaavan asiakkuuden, niin soitamme vielä sinulle ja kerromme ehdotuksen yhteistyölle. Mikäli asiakkuus ja tehtävä kuulostavat sinusta hyvälle, niin on aika laittaa nimet paperiin.

Vaihe #6: Työn aloittaminen

Ennen asiakastyön aloittamista käyt läpi Smoothlyn perehdytyksen, jossa saat avaimet työssämme menestymiseen. Itse yhteistyö asiakkaan kanssa lähtee liikkeelle sovitulla kick-off palaverilla, jossa on mukana sinun lisäksi asiakas ja meidän asiakkuudesta vastaava henkilö.

#Socialproof

Smoothlyn avulla saa palveluna käyttöön tutun etätyöntekijän tai etätyöntekijätiimin, joka suorittaa yrityksen toistuvat tuki- ja rutiinitehtävät kustannustehokkaasti – ajasta ja paikasta riippumatta.